Learning with the world, not just about it...

Мій спадок

Опис проекту: Спадок (від „успадкувати”) – це передача речей від покоління до покоління. Такими речами можуть бути імена, прізвища, риси характеру,зовнішність, усні та письмові оповідання, мова, якісь предмети або фотографії та інше. Учні проводять дослідження про походження Їх імен та прізвищ, про мови, якими спілкуються та володіють члени їх родин, сімейні традиції, цікаві фотографії з сімейного альбому.Таким чином ми можемо виявити, що наш спадок має зв’язки з різними народами та країнами світу. Цей зв'язок може бути показаний на карті.

1 етап: грудень 2012 Учасники проекту представляються, заповнюють анкету учасника проекту ( особисту та/чи колективну на клас або групу учасників чи школу), створюють візитку команди та розміщають їх на сайті/спільному блозі/ вікі-сторінці проекту.Створюють власний блог Щоденник роботи в проекті та запрошують до нього інших учасників проекту.Обирають напрямки дослідження (походження імен та прізвищ, успадковані риси характеру та зовнішності, походження сімейних традицій, мови, якими спілкуються та володіють члени їх родин, історії цікавих сімейних фотографій, що зберігаються в сімейному альбомі та ін.)Створюють майнд карту чи схему напрямків дослідження, які також розміщають на сайті/спільному блозі/вікі-сторінці проекту.

2 етап: грудень 2012 - лютий 2013 Учасники проекту об’єднуються в групи за обраними напрямами дослідження та створюють лист/ план опитування по напрямам дослідження.Шляхом опитування батьків та інших родичів з'ясовують родинні історії, пов'язані з власним іменем та прізвищем.Описують цікаві сімейні фотографії, що передаються із покоління в покоління.Розповідають про мови, якими спілкуються й володіють вони та члени їх родин. Досліджують походження сімейних традицій.З’ясовують родинні зв'язки з іншими містами/країнами/культурами.Показують зв'язок на карті світу.Створюють особисту майнд карту чи схему “Мій спадок".Результати досліджень розміщають у власному Щоденнику роботи в проекті та спільному блозі проекту/ на вікі сторінці.

3 етап: березень - квітень 2013 З'ясовують,чи мають зв'язки з їх містом/країною інші учасники проекту, чи є схожі імена, прізвища, сімейні традиції серед учасників проекту з інших міст/ країн. Позначають зв’зки на карті світу. Проводять он-лайн конференцію з презентаціями кожної команди-учасниці.
Презентація координатора проекту розміщена на Слайдшеа
http://www.slideshare.net/group/iearndistkurs2

Кiлькiсть переглядiв: 123

Коментарi