Learning with the world, not just about it...

Ідеї проектів 2012/2013

Як стати астрономом-любителем

Координатор:Спориніна Тетяна Тадеївна, гімназія №2, м. Чернівці
e-mail: gymn2@list.ru
Консультант: Вiталiй Яценко, к.ф-м.н., завідувач Чернівецьким музеєм авіації і космонавтики

/Files/images/kosmos0.jpg«Космічна Одіссея», автор: Дарина Зарайська, Чернівецька гімназія №2

Стислий опис: Вид зоряного неба з безліччю зірок завжди заворожував і привертав увагу людини. Сонячна система складається із власне Сонця, восьми великих планет та з численної кількості супутників і дрібних небесних тіл. Також до її складу входять понад 100 тисяч астероїдів та близько 1000 комет. У січні 2013 року астрономи з Великобританії повідомили про відкриття найбільшої структури у Всесвіті у сузір’ї Лева. Це велике скупчення, якес кладається з 73 квазарів і простягається на 4 мільярди світлових років або 1240 млн. парсеків.

Земля і Місяць, освітлені Сонцем , відкидають конуси тіні(що сходяться) і конуси півтіні (що розходяться). Коли Місяць потрапляє в тіньЗемлі повністю або частково, настає повне або часткове затемнення Місяця. Удавнину затемнення Місяця боялися як страшного передвістя, гадали, що «місяцьобливається кров’ю». Місячні затемнення бувають до трьох разів на рік з майжепіврічними проміжками між ними і, звичайно, тільки в повний місяць.

У 2013 р. відбудуться п'ять затемнень − двасонячних (кільцеподібне та кільцеподібне-повне) і три місячних (часткове та двапівтіньових).

Мета проекту

  • Формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ; здійснення дослідницько-практичної роботи;
  • формування основ системи знань про методи та результати вивчення фізичної природи й еволюції небесних тіл та Всесвіту в цілому;
  • підготовка учнів до самореалізації через засвоєння комплексу знань з астрономії, фізики, пов’язаних комп’ютерно-інформаційною грамотністю, навичками критичного мислення та співробітництва;
  • посиленні інтересу учнів до астрономії і космонавтики та підготовки їх до кращого сприймання та вивчення астрономії через впровадження сучасних інноваційних технологій.

Діяльність учнів та вчителів в ході проекту: І етап (листопад 2012- січень 2013) - збір необхідної інформації та матеріалів:

  • ознайомити учнів із будовою Сонячної системи;
  • об'єднати учнів у робочі групи згідно з напрямами дослідження пошуку інформації - «Місяць», «Сонце», «Місячне та сонячне затемнення», «Вплив затемнень на людину», «Легенди про затемнення», «Винаходи Н. Тесли», «Польот в космос першого космонавта України Л.К. Каденюка»;
  • підібрати матеріали для оформлення плакатів, листівок, фотовиставки, веб-сторінки, конкурсу малюнків «Космічний світ», відкритої шкільної навчально-практичної конференції «Я - Земля».

ІІ етап - визначення напрямів діяльності ( грудень 2012 - січень 2013)

ІІІ етап - реалізація ідеї ( січень 2013 - травень 2013)

  • IV Відкрита міської освітньо-наукової конференції "ВСЕСВІТ - 2013" - 6 лютого 2013 року;
  • проведення спостереження 19-20 квітня 2013 року - Міжнародний тижденьастрономії.

ІV етап - презентація проекту ( травень 2013)

/Files/images/vs20118.JPG

Допоможи птахам взимку!

Координатор:Спориніна Тетяна Тадеївна, гімназія №2, м. Чернівці

e-mail:gymn2@list.ru

/Files/images/999.jpgМалюнок Євгенії Шерстень, 7 клас

Про зимуючих птахів, друже, пам’ятай,

Годувати взимку їх не забувай.

Небагато треба їм, жменька лиш зерна,

Лиш одна і не страшна буде їм зима.

Н.О.Палюх

Птахи – наші друзі. І взимку ми будемо їм допомагати!

Необхідно взимку допомагати нашим пернатим друзям.Синички охоче їдять насіння соняшника, гарбуза, зерно, можна також прив’язати до гілочки шматок несолоного сала. Що ж до голубів, горобців і граків, то вони всеїдні. Годівничку краще всього для птахів підвісити. Але підгодовуйте птахів і просто кидаючи їм зерно, як це роблять багато городян.

/Files/images/lebed1305.jpgДопомога лебедям на озерах Чорториї. Спільна акція учнів Вашківецької школи, Чорторийської школи і Чернівецької гімназії №2

Мій спадок

Координатор: Степаненко Лариса Юріївна, ЗОШ №38, м. Севастополь
e-mail:
larysa-stepanenko@yandex.ru; larysa.stepanenko@gmail.com

Стислий опис: Спадок (від „успадкувати”) – це передача речей від покоління до покоління. Такими речами можуть бути імена, прізвища, риси характеру,зовнішність, усні та письмові оповідання, мова, якісь предмети або фотографії та інше. Учні проводять дослідження про походження Їх імен та прізвищ, про мови, якими спілкуються та володіють члени їх родин, сімейні традиції, цікаві фотографії з сімейного альбому.Таким чином ми можемо виявити, що наш спадок має зв’язки з різними народами та країнами світу. Цей зв'язок може бути показаний на карті.

Кiлькiсть переглядiв: 217

Коментарi